16. redna seja Občinskega sveta Občine Hrastnik

Občinski svet Hrastnik

17. 12. 2020

Zapisnik

0. Ugotovitev sklepčnosti

Zapisnik 16. redne seje OBČINSKEGA SVETA OBČINE HRASTNIK, ki je potekala v četrtek, 17.12.2020, s pričetkom ob 17.00 uri v Dvorani delavskega doma Hrastnik in na daljavo z uporabo videokonferenčnega sistema ZOOM, za člane Občinskega sveta, ki se seje zaradi objektivnih okoliščin v zvezi z epidemijo SARS Cov - 2 niso mogli udeležiti v Delavskem domu Hrastnik (Kristina Drstvenšek,).

Sejo je pričel in vodil župan Marko Funkl. Na njej je bilo prisotnih 17 članov Občinskega sveta. Opravičeno odsotna je bila Mateja Planko.

Prisotni so bili tudi:

  • Ivana Assayed – direktorica Občinske uprave
  • Lara Gornik – Oddelek za proračun in finance, vodja po pooblastilu
  • Tomaž Sihur – vodja Oddelka za prostor, okolje in gospodarske javne službe
  • Andreja Pavlič Udovč – vodja Oddelka za splošne zadeve
  • Suzana Venko – vodja Oddelka za družbene dejavnosti in gopodarstvo
  • Danijela Milošević – strokovna sodelavka občinske uprave
  • Nives Venko – direktorica KSP Hrastnik d.d.
  • Karolina Senčar – KSP Hrastnik d.d.
  • Aljaž Jelen – eden izmed avtorjev projekta – Šporni park na Logu – ZOOM
  • Edita Horvat – predstavnica družbe IDELAIS – ZOOM
  • Janez Dornik – snemalec

Po uvodnem pozdravu in ugotovitvi sklepčnosti je župan podal v sprejem predlog dnevnega reda.

Člani občinskega sveta so soglasno, s 17 glasovi ZA sprejeli naslednji dnevni red:

  1. Potrditev Zapisnika 15. redne seje Občinskega sveta Občine Hrastnik, z dne 5.11.2020 in pregled realizacije sklepov sprejetih na 15. redni seji Občinskega sveta Občine Hrastnik, z dne 5.11.2020.
  2. Letni program izvajanja gospodarskih javnih služb za leto 2021 – obravnava in sprejem
  3. Odlok o dopolnitvah Odloka o pokopališkem redu na območju Občine Hrastnik – skrajšan postopek
  4. Cene storitev pokopališke dejavnosti - obravnava in sprejem
  5. Predstavitev Idejne zasnove Športnega parka na Logu – predstavitev bo podana ustno
  6. Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Hrastnik – obravnava in sprejem
  7. Priporočila o izvajanju nalog predstavnikov Občine Hrastnik v organih upravljanja javnih zavodov
  8. Pravilnik o financiranju krajevnih skupnosti v Občini Hrastnik – obravnava in sprejem
  9. Odlok o občinskem podrobnem prostorskem načrtu Spremembe in dopolnitve ureditvenega načrta območja Steklarne – druga obravnava
  10. Lokacijska preveritev za širitev stavbnega zemljišča na območju posamične poselitve EUP TU21 - predlog za sprejem sklepa o potrditvi lokacijske preveritve
  11. Letni program športa v občini Hrastnik za leto 2021 – obravnava in sprejem
  12. Letni program uresničevanja kulturnih programov v občini Hrastnik za leto 2021 -obravnava in sprejem
  13. Poročilo o neizterljivih terjatvah do najemnikov stanovanj v lasti občine Hrastnik s predlogom sklepa za odpis – obravnava in sprejem
  14. Uskladitev neprofitnih najemnin za leto 2021 – obravnava in sprejem
  15. Proračun občine Hrastnik za leto 2021 – druga obravnava
  16. Volitve in imenovanja: gradivo vam bo posredovano naknadno Imenovanje nadomestnega člana v Komisijo za mandatna vprašanja, volitve, imenovanja in administrativne zadeve in Komisijo za statut, poslovnik ter prošnje in pritožbe Imenovanje predstavnikov v svet Javnega zavoda za kulturo, šport, mladino in turizem Hrastnik – Krc Hrastnik
    Imenovanje članov v Nadzorni svet Javnega podjetja Komunala Hrastnik d.o.o.
  17. Informacije župana o aktualnih zadevah ter vprašanja in pobude; Plan sej Občinskega sveta Občine Hrastnik za leto 2021
Člani občinskega sveta so sprejeli dnevni red
1. Potrditev Zapisnika 15. redne seje Občinskega sveta Občine Hrastnik, z dne 5.11.2020 in pregled realizacije sklepov sprejetih na 15. redni seji Občinskega sveta Občine Hrastnik, z dne 5.11.2020

Ksenija Jakopič je opozorila na napačno zapisan sklep pri 5. točki Proračun občine Hrastnik za leto 2021 - prva obravnava, kjer je zapisano da se sprejme poročilo o izvrševanju proračuna, pravilno pa je proračun za leto 2021 v prvi obravnavi.

Občinski svet je, s 15 glasovi ZA, sprejel naslednji SKLEP: Potrditev Zapisnika 15. redne seje Občinskega sveta Občine Hrastnik, z dne 5.11.2020 s predlaganim popravkom in pregled realizacije sklepov sprejetih na 15. redni seji Občinskega sveta Občine Hrastnik, z dne 5.11.2020.

Potrditev Zapisnika 15. redne seje Občinskega sveta Občine Hrastnik, z dne 5.11.2020 s predlaganim popravkom in pregled realizacije sklepov sprejetih na 15. redni seji Občinskega sveta Občine Hrastnik, z dne 5.11.2020
2. Letni program izvajanja gospodarskih javnih služb za leto 2021 – obravnava in sprejem

Uvodno obrazložitev je podala Nives Venko, direktorica KSP Hrastnik d.d.

To točko dnevnega reda je obravnaval Odbor za varstvo okolja, urejanje prostora in infrastrukturo, poročilo odbora je bilo svetnikom posredovano.

Razprave ni bilo.

Občinski svet je, s 15 glasovi ZA, sprejel naslednji SKLEP: Občinski svet Občine Hrastnik je obravnaval in sprejel Program izvajanja gospodarskih javnih služb v Občini Hrastnik za leto 2021.

Občinski svet Občine Hrastnik je obravnaval in sprejel Program izvajanja gospodarskih javnih služb v Občini Hrastnik za leto 2021
3. Odlok o dopolnitvah Odloka o pokopališkem redu na območju Občine Hrastnik – skrajšan postopek

Uvodno obrazložitev je podal Tomaž Sihur, vodja Oddelka za prostor, okolje in javne gospodarske službe.

To točko dnevnega reda je obravnaval Odbor za varstvo okolja, urejanje prostora in infrastrukturo, poročilo je bilo svetnikom posredovano.

Razprave ni bilo.

Občinski svet je, soglasno s 17 glasovi ZA, sprejel naslednji SKLEP: Predlog Odloka o dopolnitvah Odloka o pokopališkem redu na območju Občine Hrastnik se zaradi manj zahtevnih sprememb in dopolnitev v skladu z 78. členom Poslovnika Občinskega sveta (Uradni vestnik Zasavja, št. 28/2017) obravnava in sprejme po skrajšanem postopku, tako da se prva in druga obravnava predloga odloka združita.

Predlog Odloka o dopolnitvah Odloka o pokopališkem redu na območju Občine Hrastnik se zaradi manj zahtevnih sprememb in dopolnitev v skladu z 78. členom Poslovnika Občinskega sveta (Uradni vestnik Zasavja, št. 28/2017) obravnava in sprejme po skrajšanem postopku, tako da se prva in druga obravnava predloga odloka združita
4.Cene storitev pokopališke dejavnosti - obravnava in sprejem

Uvodno obrazložitev je podala Nives Venko, direktorica KSP Hrastnik d.d..

To točko dnevnega reda je obravnaval Odbor za gospodarski razvoj in proračun, poročilo je bilo svetnikom posredovano.

Razprave ni bilo.

Občinski svet je s 13 glasovi ZA, sprejel naslednji SKLEP: Občinski svet Občine Hrastnik obravnava in sprejme predlog Sklepa o soglasju k ceniku storitev pokopališke dejavnosti na območju Občine Hrastnik.

Občinski svet Občine Hrastnik obravnava in sprejme predlog Sklepa o soglasju k ceniku storitev pokopališke dejavnosti na območju Občine Hrastnik
5. Predstavitev Idejne zasnove Športnega parka na Logu – predstavitev bo podana ustno

Uvodno obrazložitev je podal Aljaž Jelen, eden izmed avtorjev projekta Športni park na Logu.

Župan je pojasnil, da gre za idejno zasnovo, ki bo potekala v 4 fazah. Zadnja faza bo najbolj bogata, v kateri bo potrebno objekte s prostorskim načrtovanjem umestiti v prostor. Iz proračuna za leto 2021 je razvidno, da je predvidena ureditev tartanske steze, ki se v sklopu prve oz. druge faze malo preoblikuje. Predvidene so štiri steze za atletiko, malo bo spremenjena tudi širina na nogometnem igrišču, da bo zadoščeno kriterijem Nogometne zveze za mlajše selekcije, tudi za reprezentančne tekme v nogometu, v programu pa je predvidena tudi ureditev igral v zgornjem prizorišču, ter del dostopne poti, kjer naj bi bila v prihodnosti galerija. Želja je, da se v letu 2021 zaključi prva in druga faza. Zadnja, četrta faza, pa je po vsej verjetnosti odvisna od prihodnjega sklica občinskega sveta v prihodnjih mandatih. Gre pa bolj za upoštevanje želja nogometnega, košarkaškega in karate kluba ter vseh servisnih prostorov, ki na tem območju manjkajo ( javni WC, pitniki, klančine za invalide za vhod v športno dvorano in bazen, tehnični vhod v dvorano). Že v preteklosti je bila tudi pripravljena idejna zasnova za ureditev parkirišč za bazenom, kar je s strani občine tako s prostorskim načrtom, kot z zemljišči že urejeno, in pomeni, da bi morala parkirišča slediti ureditvi športnega parka.

Vinka Žagarja je zanimalo, ali se bo objekt, ki ga uporablja Nogometni klub Hrastnik, odstranil že v eni začetnih faz ali gre za odstranitev na koncu, in če gre za odstranitev v začetni fazi, bi bilo potrebno za ta čas zagotoviti nadomestne prostore za klub. Dalje je glede prostorov pod tribunami povedal, da se mu iz predstavitve dozdeva, da bi se znala tu pojaviti težava z osvetlitvijo teh prostorov, glede na to, da bodo na vrhu tribune nagnjene čez ta prostor. Zanimalo da je tudi, kako se bo izvajala dejavnost v predvideni kavarni, glede na to, da ima že bazen neko gostinsko ponudbo v okviru svoje dejavnosti (ali je mišljeno da bi se združilo oz. preselilo oz. na kak način je predvidena kavarna). Dalje je še glede odprtosti prostora povedal, da ne ve kako bo s prireditvami ki se bodo tu dogajale, saj je potrebno za določene prireditve zagotoviti ne čisto odprto dostopnost oz. zaprtost prireditvenega prostora (tekmovanja Nogometne zveze), kjer so določena pravila, ki gledalcem onemogočajo dostop na igrišče. Ker gre za velik projekt, je izrazil željo, da svetniki dobijo DIIP oz. investicijsko dokumentacijo za takšno investicijo, na podlagi katere bi se lažje in skupaj odločili.

Župan je povedal, da rušitev objektov pred zadnjo fazo ni predvidena, projekt je tudi zasnovan tako, da se v primeru izvedbe četrte faze, objekt nogometnega kluba poruši ob strinjanju vseh klubov, ki so vpleteni. Prav je, da tudi društva sodelujejo pri pripravi četrte faze, saj je to idejna zasnova, ki se lahko tudi spreminja skozi čas. Glede kavarne je pojasnil, da trenutno nima jasnega odgovora na kašen način bo to izvedeno, saj bo potrebno preveriti kakšne možnosti ( ali bo to sezonski objekt, kdo bo to izvajal - KRC ali nekdo, ki bo izbran na razpisu). Glede odprtosti prostora je pojasnil, da na slikah v celotni idejni zasnovi ni ograj zato, da se lepše vidi prehodnost. Igrišče za nogomet in spodnje igrišče bo ostalo zamreženo, nekaj mrež, ki zapirajo prehod na malo igrišče bo odstranjenih, prav tako se bodo odstranile ograje ob bazenu, zamreženo bo tudi igrišče za košarko. Dostopi bodo zavarovani, vendar jih v idejni zasnovi ni, zaradi boljše preglednosti. Glede projektne dokumentacije je povedal, da DIIP za predvidena otroška igrala ni potreben, saj gre za postavitev na določeno površino, glede tartana, pa je pojasnil, da je DIIP že izdelan, in je samo noveliran, saj je bila v prejšnjih mandatih dokumentacija že izdelana. Priložen je moral biti že pri prijavi na razpis na Fundacijo za šport, iskali pa bomo financiranje tudi na Ministrstvu za izobraževanje, znanost in šport. Povedal je še, da je pomembno, da se pripravi ocena financiranja tudi za tretjo in četrto fazo in tudi za kavarno. Dejstvo je, da imamo več možnosti, ki vplivajo na ceno. Predlagal je še, da se z idejno zasnovo seznani javnost, počaka na odzive in šele nato pristopi k izdelavi bolj podrobne projektne dokumentacije, ki bo dala bolj natančno oceno same investicije.

Katjušo Laznik je zanimalo kakšna bo dostopnost v Športni park iz glavne ceste, saj bi bilo prav, da je v sklopu ureditve istočasno urejena in osvetljena tudi ta pot, da lahko občani pridejo do parka peš, z invalidskim vozičkom, ali otroškimi vozički.

Župan je povedal, da je predvideno, da dostop tako iz gornje kot iz spodnje strani ostane. Iz zgornje strani do državne cestedostopa za invalide ne bo, saj po Zakonu za invalide normativa ne bomo dosegli zaradi prevelikega klanca, se pa strinja, da se obstoječa pot ohrani, uredi in naprej vzdržuje. Predvideno je tudi, da se ta pot tudi priključila iz zgornje strani ceste, pod Domom starejših, kjer naj bi bil park povezan s spodnjim delom in bi bila v četrti fazi urejena sprehajalna pot, s čimer bi bil odprt dostop in prehod v spodnji del parka.

Božo Majcen je povedal, da bo občina s tem projektom, ko bo prišlo do realizacije pridobila ogromno. (športniki bodo dobili neka novega, lažji dostop za vse,..)

Nermin Bajramović je menil, da je projekt zelo dobro zastavljen, prve tri faze so super, četrta pa je stvar debate. Predvsem bi bilo potrebno razpravljati glede osvetlitve prostorov pod tribunami, ter glede klančine proti bazenu, glede ostalih stvari, pa meni da je dobro urejeno, in da bomo dobili objet ki bo odprt, tudi za turistične stvari. Vojka Šergan meni, da je projekt idejno dobro zasnovan, za medgeneracijsko druženje na tem mestu in je vesela da bo poskrbljeno za medgeneracijsko stičišče mladih, športnikov, invalidov in vseh skupin ljudi v tem parku.

Timotej Funkel je izpostavil intervencijske poti in kje bodo potekale (v zadnjem delu bazena je predviden odvzem vode za večje požare in se mora ta del prilagoditi temu).

Župan je povedal, da so trenutne intervencijske poti slabo dostopne, kar se bo urejalo s klančino, kjer bo dostop do črpalke. Pri klančini ob šoli je pas, ki se bo poravnal in ta pas ob tribunah je predviden za intervencijsko pot za vozila za igrišče in malo igrišče.

Občinski svet je s soglasno s 17 glasovi ZA, sprejel naslednji SKLEP: Občinski svet Občine Hrastnik se je seznanil z Idejno zasnovo Športnega parka na Logu.

Občinski svet Občine Hrastnik se je seznanil z Idejno zasnovo Športnega parka na Logu
6. Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Hrastnik – obravnava in sprejem

Uvodno obrazložitev je podala Ivana Assayed, direktorica Občinske uprave.

Vinko Žagar je povedal, da je odlok smiseln, saj gre za aktualizacijo trenutnih zadev in prenos določenih nalog med oddelki, ter da bodo odlok podprli, saj nima nobenih finančnih posledic. Kar se sistemizacije tiče pa razume, da bo sledila temu sprejetju. Zanimalo ga je tudi ali je skladno s statutom in poslovnikom, da se obravnavi odloka združita, saj bi bilo potrebno po njegovem mnenju že na začetku točke povedati, da se obe obravnavi odloka združita.

Ivana Assayed, direktorica občinske uprave je povedala, da je skladno s predpisi in da tudi ni prvič, da se obravnavi združita .

Občinski svet je soglasno s 16 glasovi ZA, sprejel naslednji SKLEP: Odlok o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave Občine Hrastnik se v prvi obravnavi obravnava in sprejme kot primerna podlaga za drugo obravnavo. V kolikor na predlog odloka v prvi obravnavi ne bo bistvenih vsebinskih pripomb in bi besedilo predloga odloka bilo enako besedilu predloga odloka iz prve obravnave, se predlog Odloka o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave Občine Hrastnik obravnava in sprejme na isti seji, tako da se prva in druga obravnava predloga odloka združita.

(sejo je ob 18:10 uri zapustila, Kristina Drstvenšek)

Odlok o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave Občine Hrastnik se v prvi obravnavi obravnava in sprejme kot primerna podlaga za drugo obravnavo. V kolikor na predlog odloka v prvi obravnavi ne bo bistvenih vsebinskih pripomb in bi besedilo predloga odloka bilo enako besedilu predloga odloka iz prve obravnave, se predlog Odloka o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave Občine Hrastnik obravnava in sprejme na isti seji, tako da se prva in druga obravnava predloga odloka združita
7. Priporočila o izvajanju nalog predstavnikov Občine Hrastnik v organih upravljanja javnih zavodov

Uvodno obrazložitev je podala Ivana Assayed, direktorica Občinske uprave.

Vinko Žagar je povedal, da priporočila razume bolj v smeri navodil članom v svetih zavodov, dejstvo pa je, da je v priporočilih zapisano kup nalog oz. obveznosti, ki se jih morajo člani svetov zavodov tudi držati. Izpostavil je priporočila glede posredovanja gradiv članov in da morajo člani svetov zavodov osebo na občini ki je zadolžena za posamezni zavod oz. področje obveščati in ji posredovati gradiva sveta. Če so gradiva v elektronski obliki ni težave, če pa so v fizični obliki pa zna biti težava, saj naj predstavniki ne bi tega kopirali in dostavljali, ker lahko to gradivo pride do pristojnih na občinski upravi tudi na drug način. V povezavi z imenovanjem predstavnikov KRC-a, ga je zanimalo ali bo sedaj praksa, da v svetih zavodov ne bo več predstavnika občine – zaposlenega na občini, ki to področje pokriva. In če to pomeni, da bodo ti predstavniki, ki ne prihajajo iz uprave, prevzemali vse te naloge in dolžnosti, ki bi jih na nek način lažje in na bolj strokoven način pokrivali člani iz občinske uprave. Pogreša pa tudi takšna priporočila za člane nadzornih svetov. Mogoče bi lahko omenili tudi strokovne kompetence v teh priporočilih.

Gregor Pajić pozdravlja priporočila, saj gre za komunikacijo članov svetov zavodov in občinsko upravo. Očitno je, da v preteklosti te komunikacije ni bilo. Tu ne gre za navodila ampak za priporočila, saj so člani sveta zavoda oz. nadzornega sveta, po svoji vesti dolžni glasovati tako kot oni menijo, da je prav. Sam je v nadzornem svetu d.d. in mu je povsem logično, da se prej o gradivih pogovori z lastnikom in da obvešča lastnika kako je glasoval, saj gre za strateške zadeve.

Katjuša Laznik je povedala, da je bila v prejšnjem mandatu v svetu zavoda OŠ in če je kaj pogrešala, je pogrešala komunikacijo s strani občine. Mogoče je to tudi stvar posameznika, sama je poklicala na občino in se o kakšni stvari pogovorila, je pa res da ustanovitelji gradiva niso dobivali. Javni zavodi bi morali, ko skličejo sejo, avtomatično posredovati gradivo na občino, in na ta načina lahko teče komunikacija med člani sveta in ustanoviteljem. Ni pa pristaš, da te kdorkoli prisili kako odločati.

Nermin Bajramović je povedal, da je informacija ena od stvari ki jo bo vedno zagovarjal, in s temi priporočili se to omogoča. Prav je, da vsi člani sveta zavoda dobijo vse informacije in se na podlagi dobljenih informacij sami odločijo.

Ksenija Jakopič je povedala, da govorimo o članih svetih zavodov in ne članih nadzornih svetov, kar je bistvena razlika in tudi odgovornost se razlikuje. Strinja se s tem da se doda dodatno priporočilo, ki bo veljalo tudi za delovanje nadzornih svetov.

Ivana Assayed, direktorica občinske uprave je povedala, da so priporočila v smislu pomoči predstavnikom svetov zavodov, saj določeni niti nimajo nekega strokovnega znanja s tega področja in mu je s tem določena oseba zaposlena na upravi s tega področja, na katero se lahko obrne. Določene so tudi pomembnejše zadeve o katerih je treba odločati in na kakšen način to skomunicirati. Predvideno je tudi, da se priporočila uporabljajo tudi za predstavnike v nadzornih svetih javnih in drugih podjetjih v katerih ima občina svoje predstavnike, ki jih imenuje občinski svet Občine Hrastnik. Bistvo priporočil je medsebojna komunikacija in sodelovanje, glede pošiljanja gradiv pa je še povedala, da je namen, da se pošiljajo v e-obliki.

Gregor Pajić je še povedal, da je ZGDR širši in kar ne piše za člana sveta, velja po ZGDR, na koncu mora predstavnik, ki deluje ali v nadzornem svetu ali svetu zavoda glede svojih pravic in obveznosti delovati po svoji načelih.

Vinko Žagar je predlagal, da se zapiše v priporočila, da morajo zavodi poskrbeti, da pride gradivo do osebe, ki pokriva področje na občinski upravi.

Ivana Assayed je povedala, da je predlog, da zavod pošilja gradiva na mestu, in se bo to umestilo v priporočila na naslednji način

V prvem odstavku 3. člena, v tretji vrstici, se za besedo javnega zavoda, črta stavek »in obravnavnih zadevah ter mu posreduje gradivo«. V ostalem se prvi odstavek ne spremeni. V 3. členu se doda nov drugi odstavek, ki se glasi «Javni zavod je dolžan vabilo za sejo sveta zavoda in gradivo posredovati tudi pristojnemu uslužbencu po elektronski pošti. » Sedanji drugi, tretji, četrti in peti odstavek postanejo tretji , četrti, peti in šesti odstavek priporočil.

Občinski svet je soglasno s 16 glasovi ZA, sprejel naslednji SKLEP: Občinski svet Občine Hrastnik sprejme Priporočila o izvajanju nalog predstavnikov Občine Hrastnik v organih upravljanja javnih zavodov, s predlaganimi popravki.

Občinski svet Občine Hrastnik sprejme Priporočila o izvajanju nalog predstavnikov Občine Hrastnik v organih upravljanja javnih zavodov, s predlaganimi popravki
8. Pravilnik o financiranju krajevnih skupnosti v Občini Hrastnik – obravnava in sprejem

Uvodno obrazložitev je podala Andreja Pavlič Udovč, vodja Oddelka za splošne zadeve Župan je še dodal, da je bil pravilnik usklajen s predsedniki KS.

Timotej Funkel je kot predsednik krajevne skupnosti povedal, da sveti KS pozdravljajo takšen pravilnik, ker ga res potrebujejo,(na primeru KS Dol je izpostavil izgradnjo investicije na Dolu – Kulturni dom, kjer je bilo zelo malo komunikacije, KS ni bila obveščena o investiciji, ta pravilnik pa določa, da morajo biti sveti KS o takšnih investicijah obveščeni, kar bo vsem olajšalo delo). Izpostavil je tudi razpravo o predlogu ključa razdelilnika sredstev po faktorjih cest, površne,..večje KS bi pri financiranju pridobile določena sredstva, manjše izgubile in ker je več manjših KS, soglasja ni bilo in ključa ni bilo določenega. Že na sestanku je poudarjal in danes ponovno, da se mora takšen ključ sprejeti čim prej.

Župan je povedal, da so s predsedniki KS dogovorjeni, da bodo nadaljevali z iskanjem ključa, ki bi bil sprejemljiv za vse KS in bodo poskušali na koncu mandata, v kolikor bo doseženo soglasje vseh svetniških skupin zastopanih v občinskem svetu, ta ključ tudi določiti.

Občinski svet je soglasno s 16 glasovi ZA, sprejel naslednji SKLEP: Občinski svet Občine Hrastnik sprejme Pravilnik o financiranju krajevnih skupnosti v Občini Hrastnik.

Občinski svet Občine Hrastnik sprejme Pravilnik o financiranju krajevnih skupnosti v Občini Hrastnik
9. Odlok o občinskem podrobnem prostorskem načrtu Spremembe in dopolnitve ureditvenega načrta območja Steklarne – druga obravnava

Uvodno obrazložitev je podal Tomaž Sihur, vodja Oddelka za prostor, okolje in javne gospodarske službe.

To točko dnevnega reda je obravnaval Odbor za varstvo okolja, urejanje prostora in infrastrukturo, poročilo je bilo svetnikom posredovano.

Občinski svet je soglasno, s 16 glasovi ZA, sprejel naslednji SKLEP: Občinski svet Občine Hrastnik v drugi obravnavi obravnava in sprejme predlog Odloka o občinskem podrobnem prostorskem načrtu Spremembe in dopolnitve ureditvenega načrta območja Steklarne (usklajen predlog) s predlaganim popravkom.

Občinski svet Občine Hrastnik v drugi obravnavi obravnava in sprejme predlog Odloka o občinskem podrobnem prostorskem načrtu Spremembe in dopolnitve ureditvenega načrta območja Steklarne (usklajen predlog) s predlaganim popravkom