12. redna seja Občinskega sveta Občine Hrastnik

Občinski svet Hrastnik

28. 5. 2020

Zapisnik

0. Ugotovitev sklepčnosti

Zapisnik 12. redne seje OBČINSKEGA SVETA OBČINE HRASTNIK, ki je potekala v četrtek, 28.5.2020, s pričetkom ob 17. uri v dvorani Delavskega doma Hrastnik.

Sejo je pričel in vodil župan Marko Funkl. Na njej je bilo prisotnih 16 članov Občinskega sveta. Opravičeno odsotna sta bila Gregor Jelenko in Vojka Šergan.

Prisotni so bili tudi:

  • Ivana Assayed – direktorica Občinske uprave
  • Andreja Pavlič Udovč – vodja Oddelka za splošne zadeve
  • Suzana Venko - vodja Oddelka za družbene dejavnosti in gospodarstvo
  • Lara Gornik - Oddelek za proračun in finance
  • Sebastjan Zmrzljak – vodja MIR
  • Marjan Turnšek – komandir Policijske postaje Hrastnik
  • Jože Guzaj – predsednik SPV
  • Aleš Venko – tajnik SPV, strokovni sodelavec
  • Mateja Planko – direktorica KAS Hrastnik
  • Polona Kovač – ravnateljica Glasbene šole Hrastnik
  • Maja Petan – ravnateljica Vrtca Hrastnik
  • Tina Moljk – direktorica KRC Hrastnik
  • Jani Medvešek – direktor MC Hrastnik
  • Gregor Pajić – direktor ZD Hrastnik
  • Neža Šabanovič Grmšek –ZON
  • Janez Dornik – snemanje seje

Po uvodnem pozdravu in ugotovitvi sklepčnosti je župan podal predlog za umik Poročila Osnovne šole narodnega heroja Rajka Hrastnik z dnevnega reda, saj je odprt kandidacijski postopek za imenovanje ravnatelja OŠ NHR Hrastnik. Poročilo se bo uvrstilo za obravnavo na dnevni red naslednje seje Občinskega sveta Občine Hrastnik.

Razprave ni bilo.

Člani občinskega sveta so soglasno, z 16 glasovi ZA sprejeli naslednji dnevni red:

  1. Potrditev Zapisnika 11. redne seje Občinskega sveta Občine Hrastnik, z dne 2.4. 2020, zapisnika 5. korespondenčne seje občinskega sveta Občine Hrastnik, ki je potekala od 14.4.2020 do 20.4.2020 in pregled realizacije sklepov sprejetih na 11. redni seji Občinskega sveta občine Hrastnik, dne 2.4.2020;
  2. Medobčinski inšpektorat in redarstvo Zasavje Obravnava in seznanitev s Poročilom o delu Medobčinskega inšpektorata in redarstva Zasavje v občini Hrastnik za leto 2019;
    Obravnava in sprejem Ocene izvajanja Občinskega programa varnosti Občine Hrastnik za leto 2020;
  3. Poročilo o delu Policijske postaje Hrastnik za leto 2019 – poročilo bo podano ustno;
  4. Občinski Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu – obravnava in sprejem: Poročila o delu Občinskega Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu in njegovih komisij za leto 2019; Predlog Programa dela Občinskega Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu in njegovih komisij za leto 2020;
  5. Sistem zaščite in reševanja v občini Hrastnik – obravnava in sprejem: Poročila o delu na področju sistema zaščite in reševanja v občini Hrastnik za leto 2019; Predloga Programa dela na področju sistema zaščite in reševanja v občini Hrastnik za leto 2020;
  6. Odbor za razpolaganje s sredstvi požarnega sklada občine Hrastnik – obravnava in sprejem Poročila o delu in porabi sredstev za leto 2019;
  7. Obravnava poslovnega in finančnega poročila javnih zavodov za leto 2019: Zdravstveni dom Hrastnik, Vrtec Hrastnik, Glasbena šola Hrastnik, Kulturno rekreacijski center Hrastnik, Mladinski center Hrastnik, Knjižnica Antona Sovreta Hrastnik;
  8. Prvirebalans proračuna Občine Hrastnik za leto 2020 – skrajšani postopek;
  9. Volitve in imenovanja – Gradivo vam bo posredovano naknadno Imenovanje članov v Nadzorni svet KSP Hrastnik d.d. Imenovanje predstavnikov ustanovitelja v Svet Zavoda Glasbena šola Hrastnik Imenovanje predstavnikov ustanovitelja v Svet Zavoda Vrtec Hrastnik Imenovanje predstavnikov ustanovitelja v Komisijo za sprejem otrok v vrtec
Člani občinskega sveta so sprejeli dnevni red
1. Potrditev Zapisnika 11. redne seje Občinskega sveta Občine Hrastnik, z dne 2.4. 2020, zapisnika 5. korespondenčne seje občinskega sveta Občine Hrastnik, ki je potekala od 14.4.2020 do 20.4.2020 in pregled realizacije sklepov sprejetih na 11. redni seji Občinskega sveta občine Hrastnik, dne 2.4.2020

Pripomb na zapisnika ni bilo.

Občinski svet je soglasno, s 16 glasovi ZA, sprejel naslednji SKLEP: Potrdi se Zapisnik 11. redne seje Občinskega sveta Občine Hrastnik, z dne 2.4. 2020, zapisnik 5. korespondenčne seje občinskega sveta Občine Hrastnik, ki je potekala od 14.4.2020 do 20.4.2020 in pregled realizacije sklepov sprejetih na 11. redni seji Občinskega sveta občine Hrastnik, dne 2.4.2020

Potrdi se Zapisnik 11. redne seje Občinskega sveta Občine Hrastnik, z dne 2.4. 2020, zapisnik 5. korespondenčne seje občinskega sveta Občine Hrastnik, ki je potekala od 14.4.2020 do 20.4.2020 in pregled realizacije sklepov sprejetih na 11. redni seji Občinskega sveta občine Hrastnik, dne 2.4.2020
2. Medobčinski inšpektorat in redarstvo Zasavje

• Obravnava in seznanitev s Poročilom o delu Medobčinskega inšpektorata in redarstva Zasavje v občini Hrastnik za leto 2019;
• Obravnava in sprejem Ocene izvajanja Občinskega programa varnosti Občine Hrastnik za leto 2020;

Uvodno obrazložitev je podal Sebastjan Zmrzljak, vodja MIR. Razprave ni bilo.

Občinski svet je s 15 glasovi ZA, sprejel naslednji SKLEP:

  1. Občinski svet Občine Hrastnik se je seznanil s Poročilom o delu Medobčinskega inšpektorata in redarstva Zasavje v občini Hrastnik za leto 2019.
  2. Občinski svet Občine Hrastnik sprejme Oceno izvajanja občinskega programa varnosti Občine Hrastnik za leto 2019.
1. Občinski svet Občine Hrastnik se je seznanil s Poročilom o delu Medobčinskega inšpektorata in redarstva Zasavje v občini Hrastnik za leto 2019 2. Občinski svet Občine Hrastnik sprejme Oceno izvajanja občinskega programa varnosti Občine Hrastnik za leto 2019
3. Poročilo o delu Policijske postaje Hrastnik za leto 2019

Uvodno obrazložitev je podal Marjan Turnšek, komandir Policijske postaje Hrastnik.

Vojko Povše Krasnik je zanimalo koliko je gospodarskega kriminala.

Komandir je pojasnil, da je bilo 7 gospodarskih kaznivih dejanj, leto prej pa 10. Dalje je še pojasnil, da v kolikor zaznajo takšno kaznivo dejane ukrepajo, po potrebi pa se povezujejo tudi z kriminalisti in skupaj rešujejo takšne zadeve.

Občinski svet je s 16 glasovi ZA, sprejel naslednji SKLEP: Občinski svet Občine Hrastnik se je seznanil s Poročilom o delu Policijske postaje Hrastnik za leto 2019.

Občinski svet Občine Hrastnik se je seznanil s Poročilom o delu Policijske postaje Hrastnik za leto 2019
4. Občinski Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu

• obravnava in sprejem:

  • Poročila o delu Občinskega Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu in njegovih komisij za leto 2019;
  • Predlog Programa dela Občinskega Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu in njegovih komisij za leto 2020;

Uvodna obrazložitev sta podala Jože Guzaj, predsednik SPV, in Aleš Venko, tajnik SPV.

Franca Bokala je zanimalo kakšni so načrti za ureditev šolske pot za učence iz Brdc.

Aleš Venko je je pojasnil, da je Načrt varnih šolskih poti izdelan in objavljen tako na spletni strani občine Hrastnik kot OŠ NH Rajka Hrastnik. Dalje je pojasnil, da s težavo prehajanja ni seznanjen, bodo pa vzeli pobudo na znanje in poskušali zagotoviti varno pot. Če bodo izvedeni infrastrukturni ukrepi (pločniki) na tem območju, se bodo povezali s krajevno skupnostjo in poskušali skupaj najti najoptimalnejšo rešitev za stanovalce tega področja.

Župan je še dodal, da naj bi se na podlagi dogovora s predsednikom KS ta cesta urejala v letošnjem letu in poskušal najti način umestitve varne poti v šolo v delu.

Vinko Žagar je izpostavil ovirano pot zaradi del pred Logom 2. Ker se učenci drugi teden vračajo v šolo ga je zanimalo kje bo šla varna pot na tem območju.

Aleš Venko je pojasnil, da na tem območju, brez prehajanja ceste ne gre, prehod je zarisan tako čez dvorišče pri trgovini Mercator in nasproti župnišča. V primeru, da se pojavijo težave, se lahko razmišlja v smeri, da se tako kot v začetku vsakega šolskega leta, začetek ponovnega prihoda v šolo spremlja z redarji na prehodu za pešce. Spremljali bodo prvi teden, kako se bo promet tu odvijal in da bo pot čim varnejša bodo v kontaktu s policijo da poostri svoj nadzor v času ko se prihaja in odhaja iz šole domov.

Jani Medvešek je ponovno vprašal ali je s strani države že prišel kakšen predlog oz. rešitev za ureditev varne poti v šolo na področju sp. Marnega.

Župan je povedal, da sta bili Direkciji za infrastrukturo predlagani dve rešitvi n sicer da se omeji hitrosti na tem odseku (na omejitev v naselju), druga pa je umeščanje pločnika do konca naselja. Obe pobudi so sprejeli in pred kakšnimi tremi tedni smo bili seznanjeni, da je v izdelavi projektna dokumentacija. Ko bodo naročila na ministrstvu šla v smeri izvajanj, je ta odsek prvi izmed prioritetnih projektov za vzdrževanje.

Občinski svet je s 16 glasovi ZA, sprejel naslednji SKLEP:

  1. Občinski svet se je seznanil s Poročilom o delu Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu in njegovih komisij v občini Hrastnik za leto 2019.
  2. Občinski svet Občine Hrastnik je sprejel Predlog programa dela Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu in njegovih komisij v občini Hrastnik za leto 2020.
1. Občinski svet se je seznanil s Poročilom o delu Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu in njegovih komisij v občini Hrastnik za leto 2019 2. Občinski svet Občine Hrastnik je sprejel Predlog programa dela Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu in njegovih komisij v občini Hrastnik za leto 2020
5. Sistem zaščite in reševanja v občini Hrastnik – obravnava in sprejem

• Poročila o delu na področju sistema zaščite in reševanja v občini Hrastnik za leto 2019; • Predloga Programa dela na področju sistema zaščite in reševanja v občini Hrastnik za leto 2020;

Uvodno obrazložitev je podal Aleš Venko, strokovni sodelavec za zaščito in reševanje.

Vinka Žagarja je zanimalo, zakaj se projekt ponovne ocene ogroženosti zaradi nesreč v TKI, toliko odmika in se te aktivnosti prestavljajo v leto 2020 oz. 2021.

Aleš Venko je pojasnil, da so v prvem razpisu (iz leta 2016) izpadli, ker so imela prednost dela vojaške organizacije in so se raziskovalne naloge izvedle na tem področju. Sistem zaščite in reševanja naj bi prišel na vrsto pri naslednjem razpisu, kar pa se do sedaj še ni zgodilo. Ko bo razpis objavljen se bomo na njega prijavili, ker jim je interesu, da proučijo oz. izvedejo oceno ogroženosti, kar se tiče nevarnosti klora v naši občini, saj se je od takrat veliko spremenilo (mikroklima, stanovanjski objekti in sama strategije izvajanja sistema zaščite in reševanja).

Jani Medvešek je podal pobudo da se v prihodnje razmišlja tudi o nabavi na področju IKT tehnologije.

Aleš Venko je povedal, da je predlog na mestu, in je res potrebno posodobiti IKT tehnologijo, saj je v nekaterih enotah že ta oprema zastarela in zadeve marsikje zastanejo in ne grejo s potrebno hitrostjo naprej. Potrebna pa je informacijska prenova ne samo na štabu Civilne zaščite ampak tudi v gasilskih enotah.

Občinski svet je soglasno, s 16 glasovi ZA, sprejel naslednji SKLEP:

  1. Občinski svet Občine Hrastnik se je seznanil s Poročilom o delu na področju sistema zaščite in reševanja v občini Hrastnik za leto 2019.
  2. Občinski svet Občine Hrastnik je sprejel Predlog programa dela na področju sistema zaščite in reševanja v občini Hrastnik za leto 2020.
1. Občinski svet Občine Hrastnik se je seznanil s Poročilom o delu na področju sistema zaščite in reševanja v občini Hrastnik za leto 2019 2. Občinski svet Občine Hrastnik je sprejel Predlog programa dela na področju sistema zaščite in reševanja v občini Hrastnik za leto 2020
6.Odbor za razpolaganje s sredstvi požarnega sklada občine Hrastnik – obravnava in sprejem Poročila o delu in porabi sredstev za leto 2019

Uvodno obrazložitev je podal Aleš Venko, strokovni sodelavec za zaščito in reševanje.

Občinski svet je s 16 glasovi ZA, sprejel naslednji SKLEP: Občinski svet Občine Hrastnik se je seznanil s Poročilom o delu Odbora za razpolaganje s sredstvi požarnega sklada občine Hrastnik in porabi sredstev za leto 2019.

Občinski svet Občine Hrastnik se je seznanil s Poročilom o delu Odbora za razpolaganje s sredstvi požarnega sklada občine Hrastnik in porabi sredstev za leto 2019
7. Obravnava poslovnega in finančnega poročila javnih zavodov za leto 2019
  • Knjižnica Antona Sovreta Hrastnik;
  • Glasbena šola Hrastnik
  • Vrtec Hrastnik,
  • Kulturno rekreacijski center Hrastnik,
  • Mladinski center Hrastnik,
  • Zdravstveni dom Hrastnik,

To točko dnevnega reda je obravnaval Odbor za družbene dejavnosti.

Uvodno obrazložitev k poročilu Knjižnice Antona Sovreta Hrastnik je podala Mateja Planko – direktorica KAS Hrastnik.

Razprave ni bilo.

Uvodno obrazložitev k poročilu Glasbene šola Hrastnik je podala Polona Kovač – ravnateljica Glasbene šole Hrastnik.

Vojko Povše Krasnik je zanimalo, kolikokrat se je sestal svet zavoda in kakšno tematiko je obravnaval. V preteklosti je predlagala če so kakšne možnosti, da bi se glasbeni pouk odvijal tudi na Dolski devetletki. Izpostavila je tudi obe godbi Rudarsko in Steklarsko, v katerih primanjkuje pihalcev, trobilcev in tolkalcev, za kar bi lahko v povezavi z OŠ poskrbeli za vpis tudi za te inštrumente.

Polona Kovač je povedala, da je delovanje zavoda opredeljeno in zapisano v poročilu in prav tako tudi obravnave na svetu zavoda. Na eni od sej sveta šole so obravnavali tudi pobudo, da se glasbeni pouk odvija na dolski šoli, vendar se člani sveta niso strinjali s predlogom, saj bi delovanje na dolski šoli, glede na tako majhno št. učencev v glasbeni šoli, zahtevala preveliko organizacijsko in ne bi bilo dobro za učence, ker bi bilo preveliko posameznikov na šoli. Po njenem mnenju bi bilo to izvedljivo, in bi imeli na šoli toliko učencev, da ne bi bilo prostorskih pogojev. So pa tudi za delovanje glasbene šole predpisani prostorski in materialni pogoji, ki morajo biti v vsaki učilnici zagotovljeni, kar pa na Dolu ni možno. Glede vpisa otrok pa je pojasnila, da žal tudi v tem letu ni bilo dovolj interesa za pihala, trobila in za tolkala. Navdušujejo in prepričujejo in želijo, da bi se otroci odločali za te deficitaren inštrumente, vendar pa žal interesa ni. Pred vpisom je bila narejena tudi promocija s filmčki preko spleta za pihala in trobila, ki so bili poslani učiteljicama glasbenega pouka na obe OŠ, ki sta to posredovali učencem kot učno gradivo.

Vojko Povše Krasnik je še zanimalo koliko učencev v glasbeni šoli je iz Dola.

Polona Kovač je pojasnila, da bo preverila in posredovala podatek.

Uvodno obrazložitev k poročilu Vrtca Hrastnik je podala Maja Petan – ravnateljica Vrtca Hrastnik

Jani Medvešek je predlagal, da se glede na to, da so poročila javna in da so na vpogled vsem uvodne predstavitve teh poročil časovno omejijo.

Uvodno obrazložitev k poročilu Kulturno rekreacijski center Hrastnik, je podala Tina Moljk – direktorica KRC Hrastnik.

Franci Bokal je podal predlog za uredite fitnes soba na Dolu, saj je oprema slaba in tudi pogoji za delovanje so oteženi.

Tina Molj je pojasnila, da je fitnes trenutno v upravljanju RK Dol TKI Hrastnik, in so že v dogovoru z njimi, da se v poletnem času izvede nekaj obnovitvenih del in koliko ji je znano imajo pripravljenih že kaj nekaj nakupov.

Uvodno obrazložitev k poročilu Mladinski center Hrastnik, je podal Jani Medvešek – direktor MC Hrastnik.

Razprave ni bilo.

Uvodno obrazložitev k poročilu Zdravstveni dom Hrastnik, je podal Gregor Pajić – direktor ZD Hrastnik.

Razprave ni bilo.

Občinski svet je s 16 glasovi ZA, sprejel naslednji SKLEP: Občinski svet se je seznanil s poslovnim in finančnim poročilom javnih zavodov za leto 2019 in sprejel naslednja sklepa:

  1. Občinski svet izdaja soglasje k uporabi presežka prihodkov nad odhodki iz preteklih let javnemu zavodu Glasbena šola Hrastnik.
  2. Občinski svet izdaja soglasje k uporabi presežka prihodkov nad odhodki iz preteklih let javnemu zavodu Vrtec Hrastnik.
Občinski svet se je seznanil s poslovnim in finančnim poročilom javnih zavodov za leto 2019 in sprejel naslednja sklepa: 1. Občinski svet izdaja soglasje k uporabi presežka prihodkov nad odhodki iz preteklih let javnemu zavodu Glasbena šola Hrastnik 2. Občinski svet izdaja soglasje k uporabi presežka prihodkov nad odhodki iz preteklih let javnemu zavodu Vrtec Hrastnik
8. Rebalans proračuna Občine Hrastnik za leto 2020 – skrajšani postopek

Uvodno obrazložitev je podala Lara Gornik, strokovna sodelavka na Oddelku za proračun in finance.

To točko dnevnega reda je obravnaval Odbor za gospodarski razvoj in proračun.

Janija Medveška je glede na uvodno pojasnila, da se gospodarska situacija zaradi koronavirusa slabša, zanimalo zakaj se na postavki za subvencije za malo gospodarstvo, sredstva samo prerazporejajo na ukrep ohranjanja podjetij in delovnih mest in dalje predlagal, da se predvidi nekaj sredstev in poveča postavka za ohranjanje delovnih mest. Dalje ga je zanimalo ali so nastali kakšni prihranki na postavki vzdrževanje občinskih cest, in sicer iz naslova zimske službe zaradi mile zime. Dalje je še izpostavil 180 000 €, ki so se ohranila z moratorijem in 311 000 € več iz povprečnine, kar znaša okrog 500 000 €. Pričakoval bi, da se določene projekte oz. kakšna zadolženost na ta račun zmanjšala. Dalje ga je zanimalo, kaj pomeni to, da je pri prenosu neporabljenih sredstev zapisano, da je bilo po ZR ugotovljeno nižje stanje sredstev. Izpostavil je tudi postavko Vzdrževanje spominskih obeležij kjer se povečuje stanje za 10 000€ in iz gradiva gre razumeti, da gre za hortikulturno ureditev, kar pa je po njegovem mnenju visok znesek.

Vinka Žagarja je zanimalo v kakšni fazi je projekt športni park na Logu, saj se povečujejo sredstva za I. fazo. Zanimal ga je znesek 40 000 € pri odkupih zemljišč RTH in za kaj konkretno gre, zakaj se povečujejo sredstva na 90 000 € za nakupe in gradnjo stanovanj, in pri povečanjih na sredstvih za KS , ga je zanimalo za KS Podkraj (za kaj gre, kakšna dela bodo izvedena). Dalje je izpostavil prestavljanje sredstev za OIC na zahtevo MGRT, saj mu ni znana informacija, da bi ministrstvo zahtevalo prerazporeditev teh sredstev v naslednja leta.

Župan je glede subvencij za malo gospodarstvo pojasnil, da je bilo mnenje države, da naj občine ne sprejemajo vsaka svojih predlogov za spodbujanje gospodarstva, dokler se še sprejemajo v državnem zboru korona predlogi. To je stališče, ki je bilo sprejeto tudi na SOS , ZOS in ZMOS, in občine na tem področju ne iščejo vsaka svojih rešitev dokler država išče sistemske rešitve za pomoč gospodarstvu. Je pa občina sprejela odlok o oprostitvi najemnin, in tudi skozi objavljen javni razpis za podjetništvo je obstajala možnost črpanja sredstev.

Glede vzdrževanja občinskih cest in zimske službe je pojasnil, da sta to dve različni postavki, in kakšen bo prihranek za tekoče leto je v tem trenutku težko napovedati, saj je vse odvisno od tega kakšna še bo zima (lahko je huda oz. mila) do konca koledarskega leta.

Glede prerazporeditev sredstev iz moratorija in povprečnin je povedal, da gre predvsem za odločitev, ki je predlagana v rebalansu in s čimer bodo spodbujene tudi investicije od katerih bodo imeli koristi tudi podjetniki sami. Odločitev je bila, da se ta sredstva ne bodo prenašala v zmanjševanje zadolževanja, saj je bilo zadolževanje že načrtovano pred pričetkom tega mandata z odplačevanjem kredita Eko skladu za šolo do leta 2035, tekoče kredite pa vsakomesečno občina odplačuje in na ta način zmanjšuje tekočo zadolženost za nazaj.

Glede povečanja zneska za vzdrževanje spominskih obeležij je povedal, da ne gre v celoti za hortikulturno ureditev, temveč gre za ureditev spominskih obeležij, pokopališča v Dragi in ureditev okolice pokopališča z podpornim zidom.

Glede športnega parka na Logu je pojasnil, da je občina s strani Eko Playa že prejela predlog dokumentacije za ureditev in postavitev centralnega igrišča za otroke. Projektna dokumentacija je pripravljen do te mere, da se lahko prične z deli v kratkem. Dalje je še pojasnil, da je občina v fazi izbire arhitekta, ki bo pripravil idejno zasnovo prenove športnega parka.

Glede odkupa zemljišč RTH je pojasnil, da je bilo še nekaj neurejenih zadev z RTH, in sicer odkup prostorov MCH, odkup zemljišča pod igriščem in parkirišč v Naselju Aleša Kaple, parkirišč pred KSP , zemljišča na peš poti od GŠ, na območju Leše, parcele pod tenis igriščem. Ostajate še dve neurejeni vprašanji na območju Ojstrega, kjer se občina ne strinja z ceno in se išče nadaljnje možne rešitve z RTH za to zemljišče, drugo pa so zemljišča na CEROZU. Glede povečanje postavke na stanovanjskem delu, je povedal, da občina želi v tem letu urediti nekaj stanovanj, nekaj sredstev je namenjenih za vzdrževalna dela, večina teh sredstev pa je namenjenih ureditvi stanovanj v Kulturnem domu na Dolu.

Glede KS Podkraj je povedal, da je bilo na to temo opravljenih več sestankov, z občino Radeče se dogovarjamo za pomoč pri ureditvi varnosti cestnega odseka Hrastnik Podkraj Radeče, kjer naj bi Občina Radeče zamenjala in uredila varnostne ograjo , v sklopu investicije gradnje mostu Radeče - Laško. Občina je imela v prejšnjem proračunu že predvidena sredstva za ureditev ceste v Podkraju, največji del sredstev v višini 150 000€ je namenjen KS Podkraj za ureditev skalnega podora. Za prvi del skalnega podora v januarju 2020 je država ocenila, da bi lahko dobili del sredstev za ureditev pri Škalah v višini med 80 000 do 100 000€, kar zadostuje za ureditev 30 metrov skalnega področja, katerega pa je v celoti za 450 m. Celotna geološka oz. strokovna slika področja je pokazala, da bi znašala ureditev celotnega odseka skozi skale okrog 700 000€. Občina teh sredstev ne more zagotoviti v celoti, iz MOP-a so zagotovili pomoč med 80 000 in 100 000€, s strani Ministrstva za infrastrukturo pa so pripravljena pomagati z izenačitvijo deleža občine, to je s 150 000€ v kolikor bi našli dolgoročno umestitev kolesarske poti. Kaj in na kakšen način bo to urejeno pričakujemo odgovor v kratkem. Lahko pa je olajševalna okoliščina, da je država povečala interes za investicijo HE na srednji Savi, kar pomeni, da bi se lahko vsaj začeli pogovarjati o spremljajoči infrastrukturi na cesti Hrastnik – Zidani Most in pospešitvi oz. iskanju neke skupne rešitve tudi za cesto Hrastnik Podkraj Radeče. Dalje je župan povedal, da bo svetnikom posredovan dopis Ministrstva za okolje in prostor s katerim so nas obvestili, da se celotno investiranje evropskega in državnega financiranja prenaša v leti 2021 in 2022. Dalje je še glede OIC povedal, da so s Plinovodi usklajeni, podpisane so pogodbe z Steklarno in TKI, pričakuje se samo še soglasje vodarjev in soglasje za presojo vplivov na okolje za spremembo OPPN na področju TKI in Steklarne za investicije Vsi čakamo isti dokument, ki je povezan v istih točkah. Gospa Kambič prihaja v četrtek v Hrastnik s tem namenom, tako da bomo z obema podjetjema iskali isto rešitev kako vse dokumente obeh tovarn in obrtne cone umestiti. Sta pa oba direktorja obeh podjetij zagotovila, da se od investicij ne umikata.

Lara Gornik je glede stanja sredstev ob koncu leta pojasnila, da se pri pripravi proračuna v novembru ocenjujejo sredstva, za zadnji dan leta in v vsakem oddelku se oceni kakšni bodo ti stroški do konca leta. Pri projektih pa se to lahko hitro prestavi iz decembra v januar. V decembru je bilo narejenih nekaj prerazporeditev o katerih se je poročalo že pri zaključnem računu in iz tega naslova je bilo zmanjšanje sredstev ob koncu leta. Glede kredita pa je pojasnila, da smo bili s strani Eko sklada obveščeni, da se je amortizacijski načrt spremenil, in glede na to da je bilo navodilo Eko sklada, da ne moremo kredita odplačati prej, se je morali to spremeniti tudi v rebalansu.

Občinski svet je s 15 glasovi ZA, sprejel naslednji SKLEP:

  1. Občinski svet Občine Hrastnik sprejme 1. rebalans proračuna Občine Hrastnik za leto 2020 z Odlokom o 1. rebalansu proračuna občine Hrastnik za leto 2020.
  2. Občinski svet Občine Hrastnik potrjuje Kadrovski načrt 2020-2021 – sprememba maj 2020.
  3. Občinski svet Občine Hrastnik sprejme dopolnitev št. 2 - Letnega načrta ravnanja s stvarnim premoženjem Občine Hrastnik za leto 2020.

(Sejo je ob 19:20 uri pri obravnavanju točke 7. dnevnega reda zapustil Nermin Bajramovič

1. Občinski svet Občine Hrastnik sprejme 1. rebalans proračuna Občine Hrastnik za leto 2020 z Odlokom o prvem rebalansu proračuna občine Hrastnik za leto 2020 2. Občinski svet Občine Hrastnik potrjuje Kadrovski načrt 2020-2021 – sprememba maj 2020 3. Občinski svet Občine Hrastnik sprejme dopolnitev št. 2 - Letnega načrta ravnanja s stvarnim premoženjem Občine Hrastnik za leto 2020
9.Volitve in imenovanja
  • Imenovanje članov v Nadzorni svet KSP Hrastnik d.d.
  • Imenovanje predstavnikov ustanovitelja v Svet Zavoda Glasbena šola Hrastnik
  • Imenovanje predstavnikov ustanovitelja v Svet Zavoda Vrtec Hrastnik
  • Imenovanje predstavnikov ustanovitelja v Komisijo za sprejem otrok v vrtec
  • Izdaja mnenja k kandidatom za ravnatelja OŠ NHR Hrastnik

Uvodno obrazložitev je podal Božo Majcen, predsednik Komisije za mandatna vprašanja, volitve, imenovanja in administrativne zadeve.

  • Imenovanje članov v Nadzorni svet KSP Hrastnik d.d.

Jani Medvešek je v razpravi izpostavil glavne pristojnosti članov nadzornega sveta gospodarske družbe.

Župan je povedal, da se bodo ob preoblikovanju družbe ponovno imenovali novi člani Nadzornega sveta družbe, ker je v pripravi nov odlok v katerem bo predlagano preoblikovanje družbe iz d.d. v javno podjetje, na novo pa bodo zapisana tudi pravila poslovanja in trajanje mandata.

Občinski svet je s 9 glasovi ZA, in 4 PROTI sprejel naslednji SKLEP: Občinski svet Občine Hrastnik imenuje naslednje predstavnike v Nadzorni svet KSP Hrastnik, d.d.:

  • Karmen Podmenik, Marno 49, 1431 Dol pri Hrastniku
  • Bojan Klenovšek, Pot Vitka Pavliča 13, Hrastnik
  • Franc Bokal, Kovk 3, 1431 Dol pri Hrastniku
  • Matic Rotar, Brdce 22, 1430 Hrastnik

Mandat članov nadzornega sveta traja 4 leta.

  • Imenovanje predstavnikov ustanovitelja v Svet Zavoda Glasbena šola Hrastnik

Razprave ni bilo.

Občinski svet je s 12 glasovi ZA, sprejel naslednji SKLEP: Občinski svet Občine Hrastnik imenuje v Svet zavoda Glasbene šole Hrastnik naslednje člane:

  • Vesna Selič Peklar, kot predstavnica ustanovitelja
  • Vinko Žagar, kot predstavnik ustanovitelja.
  • Goran Jamšek, kot predstavnik ustanovitelja

Mandat članov sveta traja 4 leta.

  • Imenovanje predstavnikov ustanovitelja v Svet Zavoda Vrtec Hrastnik

Razprave ni bilo.

Občinski svet je s 11 glasovi ZA in 1 PROTI, sprejel naslednji SKLEP: Občinski svet Občine Hrastnik imenuje v Svet zavoda Vrtec Hrastnik naslednje člane:

  • Mateja Podlogar, kot predstavnica ustanovitelja
  • Kristina Drstvenšek, kot predstavnica ustanovitelja.
  • Jasmina Hrstić, kot predstavnica ustanovitelja.

Mandat članov sveta traja 4 leta.

  • Imenovanje predstavnikov ustanovitelja v Komisijo za sprejem otrok v vrtec

Razprave ni bilo.

Občinski svet je s 15 glasovi ZA, sprejel naslednji SKLEP: Občinski svet Občine Hrastnik imenuje v Komisijo za sprejem otrok v Vrtec Hrastnik za naslednje 4 letno mandatno obdobje naslednje člane:

  • Suzana Venko, kot predstavnica ustanovitelja
  • Dunja Volavšek,kot predstavnica ustanovitelja

-Izdaja mnenja k kandidatom za ravnatelja OŠ NHR Hrastnik

Razprave ni bilo.

Občinski svet je s 14 glasovi ZA, sprejel naslednji SKLEP: Občinski svet Občine Hrastnik daje pozitivno mnenje za imenovanje na delovno mesto ravnatelja OŠ NHR Hrastnik za naslednje 5 letno mandatno obdobje vsem trem kandidatom, ki glede na predložena dokazila izpolnjujejo razpisne pogoje in sicer:

  • Marina Kmet, Boben 15, Hrastnik, prof. razrednega pouka in magistrica znanosti ( podiplomski študij Management v izobraževanju)
  • Polona Dolanc, Novi dom 52, Hrastnik,prof. defektologije
  • Nermin Bajramović, Novi log 19 c, Hrastnik, prof. matematike in tehnike
Občinski svet Občine Hrastnik imenuje naslednje predstavnike v Nadzorni svet KSP Hrastnik, d.d.: - Karmen Podmenik, Marno 49, 1431 Dol pri Hrastniku - Bojan Klenovšek, Pot Vitka Pavliča 13, Hrastnik - Franc Bokal, Kovk 3, 1431 Dol pri Hrastniku - Matic Rotar, Brdce 22, 1430 Hrastnik Mandat članov nadzornega sveta traja 4 leta
Občinski svet Občine Hrastnik imenuje v Svet zavoda Vrtec Hrastnik naslednje člane: - Mateja Podlogar , kot predstavnica ustanovitelja - Kristina Drstvenšek , kot predstavnica ustanovitelja - Jasmina Hrstić, kot predstavnica ustanovitelja Mandat članov sveta traja 4 leta - imenovanje predstavnikov ustanovitelja v Komisijo za sprejem otrok v vrtec
Občinski svet Občine Hrastnik imenuje v Komisijo za sprejem otrok v Vrtec Hrastnik za naslednje 4 letno mandatno obdobje naslednje člane: - Suzana Venko, kot predstavnica ustanovitelja - Dunja Volavšek,kot predstavnica ustanovitelja - Izdaja mnenja k kandidatom za ravnatelja OŠ NHR Hrastnik
Občinski svet Občine Hrastnik daje pozitivno mnenje za imenovanje na delovno mesto ravnatelja OŠ NHR Hrastnik za naslednje 5 letno mandatno obdobje vsem trem kandidatom, ki glede na predložena dokazila izpolnjujejo razpisne pogoje in sicer: - Marina Kmet, Boben 15, Hrastnik, prof. razrednega pouka in magistrica znanosti ( podiplomski študij Management v izobraževanju) - Polona Dolanc, Novi dom 52, Hrastnik,prof. defektologije - Nermin Bajramović, Novi log 19 c, Hrastnik, prof. matematike in tehnike
Občinski svet Občine Hrastnik imenuje v Svet zavoda Glasbene šole Hrastnik naslednje člane: - Vesna Selič Peklar, kot predstavnica ustanovitelja - Vinko Žagar, kot predstavnik ustanovitelja - Goran Jamšek, kot predstavnik ustanovitelja Mandat članov sveta traja 4 leta